La CUP diu que les condicions de la nova Secció d'Educació Secundària són «inapropiades»

La Candidatura d'Unitat Popular de Berga (CUP) ha dit que les condicions de la nova Secció d'Educació Secundària (SES) de Berga, que es va estrenar ahir, son «totalment inapropiades per la nostra ciutat».

Ho argumenten exposant que s'ha utilitzat l'edifici que ocupava el local de joves afegint-hi un mòdul prefabricat i que el pati és una eplanada «mal enquitranada». El nou centre ocupa aquestes instal·lacions de forma provisional mentre no es construeixi el sgon institut de Berga, al sud del barri de la Font del Ros.

En un comunicat la CUP diu que «aquesta situació que se'ns ha volugut vendre com a necessària és fruit de la mala gestió i manca de de previsió conjunta dels governs municipals i autonòmic». I hi afegegeix que la Generalitat fa estudis de previsió de creixement de la població que permeten preveure les futures necessitats d'infraestructures.

D'altra banda diuen que «el desmantellament de l'inútil local de joves és la constatació d'una obra feta sense tenir en compte la necessitat i les demandes de les entitats juvenils».

(notícia publicada el 14 de setembre de 2006 a Regió 7)