Proclamem la república catalana! Els catalans no tenim rei!

La Candidatura d'Unitat Popular fa una crida a fer concentracions avui a les 20h davant de tots els ajuntaments del país a favor de la República dels Països Catalans davant de l'anunci de l'abdicació del rei espanyol Joan Carles I.

La CUP entén que aquest anunci no és casual, ja que es dóna enmig d'una profunda crisi de legitimitat de la institució monàrquica, del procés independentista català, d'una profunda crisi de l'Estat de les autonomies, de la crisi del bipartidisme espanyol i una profunda crisi social i del sistema. Davant d'aquest intent de reestructuració per part de l'Estat espanyol, cal empènyer amb més força que mai cap a la ruptura democràtica amb la monarquia i amb l'estat.

Per tot això, des de la CUP, us animem a participar aquest vespre a les concentracions convocades davant del tots els ajuntaments així com  a donar suport a la resta de convocatòries que puguin realitzar-se.