Resum del ple ordinari de gener

Dijous, 9 de gener, s'ha celebrat el Ple ordinari del mes. Els posicionaments de la CUP han estat els següents:

Reglament del taxi de Berga: regulació del torn de parades

Estatuts del Consorci LOCALRET

Hi hem votat a favor i s'ha aprovat per unanimitat.

Modificació de l'ordenança fiscal de terrasses

Hem mostrat el nostre total acord amb aquesta modificació i hem demanat que s'apliqui a tots els nivells i que es mantinguin els mateixos criteris per tothom igual.

Declaració institucional davant l'anunci de convocatòria de consulta sobre la independència

Hi hem votat a favor i hem celebrat que ja hi hagi data i pregunta per la consulta, tot i que haguéssim preferit que la pregunta fos més clara i senzilla. També hem comentat que la pregunta només fa referència a una part de la nació i que la llibertat no serà completa fins que no sigui lliure la nació completa. Finalment hem celebrat que aquest procés no tingui marxa enrera.

Moció per exigir una solució de futur per garantir la viabilitat de les escoles municipals de música i dansa de Catalunya

Hi hem votat a favor i s'ha aprovat per unanimitat.

Moció sobre les demarcacions notarials i registrals

Campanya de poda

Hem preguntat al regidor Ramon Gorgas sobre la campanya de poda i el criteri que utilitza l'Ajuntament.

Neteja viària

Hem preguntat a l'Alcalde sobre la situació irregular amb què es troba el contracte de neteja viària i hem tret a la llum que la prorroga de 6 anys que es va fer és totalment nul·la. L'Alcalde no ho ha desmentit.

Servei de neteja d'edificis i dependències municipals

Hem preguntat a l'Alcalde perquè el servei de neteja a les instal·lacions municipals està funcionant sense contracte i quan es resoldrà.