Assemblea comarcal oberta de la CUP

El proper dissabte 27 d'octubre la CUP celebrarà una assemblea comarcal oberta a les 5 de la tarda al Pavelló de Suècia de Berga per exposar la decisió de concórrer a les eleccions autonòmiques i amb l'objectiu de crear un grup de suport comarcal a la campanya electoral.

Després que els militants de la CUP votessin en l’Assemblea Nacional Extraordinària duta a terme dissabte 13 a Molins de Rei, la participació a les eleccions de la Comunitat Autònoma de Catalunya, la Candidatura d’Unitat Popular va posar en marxa un procés de mobilització sense precedents per aconseguir la recollida dels avals necessaris. En total, la CUP ha recollit 27.111 signatures, amb la qual cosa ha superat àmpliament la xifra de 7.542 avals, la mínima requerida, i l'ha arribat a triplicar.

Durant aquests dies, la militància i l'entorn de l'organització s'ha bolcat en l'obtenció d'avals, en un procés que ha mobilitzat centenars de persones arreu del Principat. En aquest sentit, s'han realitzat taules itinerants arreu del territori, i s'han habilitat més de cent punts fixos de recollida de signatures entre casals, ateneus, seus polítiques de la CUP i altres establiments que hi han col·laborat. El procés també ha tingut un alt seguiment a través de les xarxes socials, i l'etiqueta #avalsCUP va arribar a ser Trending Topic a Twitter a principis de setmana.

El portaveu de la CUP, Albert Botran, ha valorat els resultats del procés d'obtenció d'avals com 'una autèntica demostració de força de la CUP a poques setmanes de les eleccions', que permetrà a la formació 'encarar la campanya electoral amb l'energia necessària i amb molt bones expectatives'. Pel portaveu, aquest procés de mobilització 'fa palesa la força que té la CUP al carrer i la xarxa de complicitats que hem teixit en l'àmbit local durant tots aquest anys de lluita municipal'.

Esdeveniment al Facebook