Aquest divendres la CUP realitzarà dos actes de tancament de campanya al Berguedà

Els actes previstos pel proper divendres 23 de novembre al Berguedà donaran per finalitzada la campanya de la nostra candidatura a la comarca.

D’una banda, l’últim dia de campanya la CUP organitzem un acte a l’Alt Berguedà, concretament a Vilada. L’acte “És l’hora del poble” tindrà lloc al Bar Arç de Vilada a partir de les 7 de la tarda i comptarà amb la presència de:

Guillem Reyes, educador social

Rosa Heras, treballadora de la sanitat pública

Natxo Romero, regidor de la CUP a Berga del 2007 al 2011

Anna Maria Guijarro, regidora de la CUP a Berga i candidata del Berguedà a les eleccions del 25 de novembre

Esdeveniment al Facebook

D’altra banda, el mateix divendres la CUP també serem presents a Berga, amb activitats a la plaça de les Fonts durant tota la tarda. Amb aquest tancament, que es realitzarà simbòlicament en un espai públic, la candidatura volem fer visible la necessitat de portar els carrers, és a dir, les persones, el seu malestar i el potencial transformador dels moviments socials, al Parlament de la Ciutadella.

Mitjançant una exposició, es mostraran 10 raons per votar la CUP des d’una perspectiva berguedana. Entre aquestes figuren el no pagament del deute i la creació d’una banca pública que faciliti les inversions productives i cooperatives al territori; l’oposició a la privatització de serveis públics com la salut o l’aigua; i la defensa del territori a través de mesures que evitin, per exemple, la implantació de grans superfícies que provoquen el tancament de comerços. També hi haurà la projecció d’audiovisuals i un berenar popular.

D’aquesta manera, la CUP donarem per acabada la campanya a la comarca, després d’haver organitzats actes a Casserres, Gironella, Berga i Vilada. Arreu del país, milers de militants i simpatitzants de la CUP ens hem mobilitzat des de pobles i barris per denunciar la situació econòmica i política actual i per plantejar una alternativa des de la unitat popular superant el silenci dels mitjans públics respecte la nostra candidatura.