Berga s'adhereix a la Xarxa de Ciutats Amigues del Circ

1. El passat dia 23 de juliol es va formalitzar la creació de la Xarxa de Ciutats Amigues del Circ, impulsada pel Departament de Cultura de la Generalitat. Aquesta xarxa està inicialment integrada per onze municipis: Figueres, la Bisbal d'Empordà, Lleida, Mataró, Pineda de Mar, Reus, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Tarragona, Tortosa i Vilanova i la Geltrú.

2. En aquesta xarxa, les ciutats assumeixen el compromís de desenvolupar, durant un període mínim de quatre anys, una programació continuada d'activitats i espectacles de circ en igualtat de condicions que la resta d'arts escèniques i a organitzar activitats que promoguin la creació de nous públics.

3. La Ciutat de Berga disposa d'una interesantíssima col·lecció museogràfica relacionada amb el circ i exposada a l'edifici de l'Hospital Vell.

4. L'adhesió a aquesta Xarxa és a través de la petició dels municipis interessats.

Per tot això, el grup municipal de la Candidatura d’Unitat Popular proposa que es prengui en aquest Ple el següent acord:

1. Que l'equip de govern iniciï els tràmits per adherir la nostra ciutat a la Xarxa de Ciutats Amigues del Circ.

Per saber-ne més:

Ciutats amigues del circ Generalitat de Catalunya