El procés de participació ciutadana entorn l'ordenança aprova tots els canvis introduïts per la CUP

Aquest dilluns 3 de març s'han presentat les dades del procés de participació entorn les modificacions de l'ordenança del civisme. Els resultats d'aquest procés indiquen una baixa participació, que ha de ser motiu d'anàlisi tant per la metodologia com per la temporització del procés.

Tots els canvis sorgits de la comissió i impulsats per la CUP han estat aprovats. Així mateix, han estat aprovades totes les esmenes de la CUP que no havien gaudit de consens. En aquest sentit, cal destacar la minsa mobilització de persones favorables a l'antiga ordenança, la qual cosa demostra el seu escàs suport social.

Des de la CUP valorem molt positivament els resultats d'aquest procés, que reiteren una vegada més la inutilitat de l'antiga ordenança i que marquen un camí a seguir per acabar amb les visions classistes dels problemes socials.

Finalment, reiterem el nostre compromís en continuar treballant en el procés de modificació de l'ordenança per assegurar la desactivació dels articles que discriminaven les classes populars, la joventut i la immigració, i aconseguir l'anul·lació de les injustes sancions que encara pesen damunt d'una vintena de berguedans i berguedanes.