Els grups berguedans Skàndol Públic i Josep Ma Cantimplora donen els beneficis d'un concert a la CUP

Els grups berguedans Skàndol Públic i Josep Ma Cantimplora han decidit donar a la CUP de Berga els beneficis del seu proper concert a Berga. Aquest concert es celebrarà a la sala La General el proper 9 de febrer a partir de les onze de la nit. Segons Marc Coromines, cantant de Skàndol Públic, la decisió dels grups és deguda "a la il·lusió que genera un projecte participatiu i que sorgeix des de la base". Segons Coromines, "com que la CUP és un projecte popular que requereix de l'ajuda i el suport de la gent de base, creiem just contribuir a aquest projecte amb els beneficis d'un concert". Skàndol Públic és un grup de ska amb una llarga trajectòria, des de mitjans dels noranta, que arrosssega als seus concerts un bon grup de jovent berguedà. Per la seva banda, l'inclassificable Josep Ma Cantimplora intenta recuperar les composicions que li robaren artistes com Nino Bravo o Emilio Aragón i que, en canviar-los les lletres, es convertiren en grans èxits de vendes.
Des de la CUP de Berga volem agraïr a aquests músics la seva col·laboració amb el nostre projecte.