La CUP Berga inicia la campanya del 28 de maig des del carrer Harmonia per reivindicar el seu projecte al Barri Vell

La Candidatura d'Unitat Popular de Berga ha començat la campanya electoral del 28 de maig al carrer Buxadé, a tocar de les obres que hi ha en marxa al carrer Harmonia. Revertir la degradació del Barri Vell ha estat una prioritat de la CUP des de la seva entrada a l'Ajuntament de Berga i actualment està en marxa la inversió més gran de les últimes dècades al barri, obra que s'ha volgut reivindicar escollint aquest emplaçament per iniciar la campanya.

Els treballs es van iniciar aquest mes de gener i consisteixen en l'enderroc d'edificis en desús i la transformació d'un tram del carrer Harmonia, un dels punts més degradats del Barri Vell. L'obra contempla un nou paviment de llambordes, la renovació i soterrament de serveis, la creació d’una petita plaça, nou mobiliari i un espai enjardinat amb arbres.

Més enllà de l'obra en marxa i de reforçar el manteniment i les activitats culturals, educatives, esportives i comercials, la CUP contempla noves inversions al Barri Vell per la propera legislatura. Es prioritzarà la rehabilitació d'un edifici al carrer del Balç, la reurbanització de la plaça de les Cols i la reforma de l'edifici del Mercat Municipal per obtenir nou espai d'aparcament. També es preveu la millora de l'accessibilitat des de la plaça Viladomat i la cerca de finançament per a la rehabilitació d'edificis municipals.