La CUP Berga presenta una llista de 27 persones per a les eleccions municipals

Descarrega't el díptic sencer de la llista AQUÍ.

Som un projecte col·lectiu que defuig de personalismes, amb noms que carreguen amb l’experiència de governar la ciutat els últims anys amb la suma d’altres cares que venen de diferents àmbits de la ciutat i que també creuen en la nostra pràctica política.

Les persones que formem part de la CUP som un reflex de les diverses lluites i moviments populars de la ciutat i de la comarca. Som el clar exemple del compromís polític amb les veïnes i la ciutat de Berga i volem traslladar també a l’Ajuntament la tasca transformadora que fem des dels respectius àmbits.

Nosaltres no fem política per enriquir-nos ni concebem l’Ajuntament com una palanca de projecció personal o una empresa. Creiem en un projecte de ciutat i treballem per executar-lo, independentment de qui hi ha al davant, al mateix temps que revertim la nefasta herència que ens vam trobar.

Lluitem per assegurar que la política no es converteixi en una professió, obligant-nos a un relleu que ens permet renovar energies i il·lusió i l’aportació de nous punts de vista i idees. És per tot això que el projecte de la CUP és sòlid, té continuïtat i va més enllà de qui hi ha en cada moment.

El pas ferm amb el qual camina el nostre projecte és el que ens empeny a seguir dedicant temps de les nostres vides perquè la ciutat i les seves veïnes segueixin avançant cap al municipi que anhelem. Ens avala l’experiència i la feina ben feta de tots aquests anys, des de l’entrada a l’Ajuntament el 2007 i fins a l’actualitat, des del govern.