La CUP concorre a les eleccions municipals del 28 de maig del 2023 per continuar transformant la ciutat

Ens presentem. La CUP concorrem a les eleccions municipals del 28 de maig del 2023 per continuar governant Berga per tercera legislatura consecutiva. Comptem amb un equip ampli, fort i divers que té l’objectiu de seguir desenvolupant una tasca transformadora a la ciutat i a la comarca.

Aquest dimarts presentem els 10 primers noms de la llista, amb persones que carreguen amb l’experiència dels últims anys i amb d’altres provinents de diferents àmbits de la ciutat. Som un projecte col·lectiu assembleari que defuig dels personalismes. En aquest sentit, creiem que tan important és la primera persona com la última.

La llista l’encapçalarà l’actual alcalde, Ivan Sànchez, però també la formaran l’Andrea Corominas, l’Aleix Serra, la Roser Rifà, l’Isaac Santiago, la Mireia Foradada, el Guillem Canal, la Rosa Rodríguez, el Martí Ballús i la Sara Vima. La resta de noms els presentarem en un acte en les properes setmanes.

Ivan Sànchez ha explicat en roda de premsa que la candidatura recull “el treball, l’experiència i l’empenta des del 2007”, quan vam aconseguir per primera vegada representació a l’Ajuntament de Berga. Sànchez ha relatat que la decisió de presentar-nos s’ha pres “després d’un extens debat intern amb l'assemblea, entitats, col·lectius i associacions de veïns”. “De tot plegat vam cloure que som la millor opció per seguir governant la ciutat”, ha relatat.

Fa 8 anys que vam començar a posar les bases per transformar de cap a peus Berga. Ara, volem tornar-hi a ser per seguir avançant en el nostre projecte de ciutat.