La CUP de Berga obre un canal de televisió per internet

Aquesta iniciativa, que compta amb el suport i la col·laboració del Casal Panxo, la Coordinadora Obrera Sindical i Arran, recull la majoria del contingut audiovisual que genera l'esquerra independentista arreu del territori català. A http://tv.casalpanxo.cat ja s'hi poden trobar més de 3 hores de vídeo relacionat amb la Unitat Popular. Tot i ser concebut molt abans de la convocatòria de les eleccions, aquest projecte veu la llum en context electoral. L'entusiasme que la gran mobilització electoral ha generat a la militància ha precipitat el llançament d'aquest projecte que continuarà funcionant, ja, de manera permanent. Per tant, tot i que ara hi predominen els espots, l'objectiu serà recollir tot el material que es genera des de les diverses assemblees dels Països Catalans.

Molt conscients dels reptes i les oportunitats inherents al context de convergència digital, la CUP de Berga iniciem aquest projecte per difondre la realitat de la Unitat Popular recollint-ne el seu testimoni audiovisual i permetent als usuaris percebre'n la seva realitat plural, coherent, horitzontal i arrelada al territori.