La CUP dóna el tret de sortida a la campanya electoral

Aquest divendres comença la campanya electoral de les eleccions del 25-N. Al Berguedà donarem el tret de sortida amb un acte al Kursaal de Casserres:

19.30h Presentació dels eixos del programa

21.00h Sopar popular

23.00h Concert amb Meritxell Gené (cantautora) i PD Whatsda

Al Berguedà #hovolemtot

El moment històric és de gran transcendència. De totes nosaltres depèn que aquesta crisi de model nacional, econòmic i de representació doni lloc a un canvi de cicle marcat per la independència nacional, la justícia social i la democràcia plena. És l’hora, per tant, de presentar un projecte polític esperançador, basat en una alternativa independentista i d’esquerres pels Països Catalans. El grup de suport a la CUP-AE fa una crida a totes aquelles persones, col·lectius i associacions afins del Berguedà a col·laborar i a formar part d’aquest moment històric que requereix la implicació en la lluita i la defensa dels drets socials i nacionals.

Si tens ganes de participar, et proposem el següent:

- Informa’t i difon les convocatòries, accions i propostes que pots trobar a les pàgines web: Unitatpopular.cat i Cup.cat

- Col·labora econòmicament amb els bons d’ajut o amb una donació (recorda que la CUP-AE s’ha negat a demanar crèdits als bancs).

Per més informació:

Programa polític de la CUP-AE