La CUP es solidaritza amb el pres anarquista català Amadeu Casellas

Moció que presenta la Candidatura d’Unitat Popular per l’aplicació del 3r Grau penitènciari al pres anarquista català Amadeu Casellas

- Atès que el senyor Amadeu Casellas i Ramon fa més de 22 anys que és a la presó essent el pres català que més anys fa que resta empresonat, i que no ha pogut gaudir dels beneficis ordinaris.
A

- Atès que aquesta situació injusta el va portar a prendre la decisió el passat 23 de juny d'iniciar una vaga de fam.

- Atès que aquesta vaga de fam fa més de 70 dies que dura i això posa en greu perill la seva vida i l'ha portat a estar actualment ingressat a l'Hospital Penitenciari de Terrassa.

Per tot això, el grup municipal de la Candidatura d’Unitat Popular proposa que es prenguin en aquest Ple els següents acords:

1. Que aquest ajuntament reclami, amb caràcter molt urgent al Sr. Albert Batlle, Secretari de Serveis Penitenciaris, la concessió del tercer grau al pres osonenc Amadeu Casellas Ramon, actualment en vaga de fam des de fa més de 70 dies, i actualment ingressat a l'Hospital Penitenciari de Terrassa. Aquesta concessió del tercer grau, que és ajustada a la llei, podria posar fi a la vaga de fam, que actualment fa perillar la seva vida.

2. Que aquest Ajuntament reclami també urgentment a l'Audiència Provincial de Barcelona., per les mateixes raons també legalment assumibles, la unificació de condemnes acumulades d'Amadeu Casellas al màxim de vint anys que permet la llei, la qual cosa podria suposar la seva excarceració immediata.